Ondersteuning stopt op 01-01-2019

Bijna een decennium bood Zarafa een alternatief voor Exchange.

We hebben zelf honderden klanten jarenlang blij mogen maken die geïnteresseerd waren hun productiviteit te verhogen, kosten te besparen en hun privacy te beschermen. Helaas word de koppeling met Outlook niet langer verder ontwikkelt, en komen er steeds vaker ‘bugs’ naar voren door updates aan zowel de Zarafa, als de Outlook kant. Zarafa zelf heeft sinds 2015 de ondersteuning voor Microsoft Outlook gestaakt. We hebben dit nieuws reeds eerder aangekondigd aan een aantal van onze klanten, maar willen dit toch nog graag in onze nieuwsbrief onder de aandacht brengen.

Wij zullen vanaf 01-1-2019 de Outlook koppeling met Zarafa niet meer verder ondersteunen. Dit houd in dat wij geen oplossingen meer kunnen aanbieden op het moment dat bepaalde zaken binnen Outlook niet meer juist functioneren. De ondersteuning die we nog kunnen bieden is op basis van ‘best effort’.

Gebruikt u uitsluitend de Webmail en Deskapp dan kunt u zorgeloos gebruik blijven maken van Kapano.

Indien u gebruik wilt blijven maken van Outlook, en dit in de toekomst zorgeloos wilt blijven doen, adviseren wij een overstap naar Microsoft Office365. Onze meeste klanten zijn u inmiddels voorgegaan.

Wenst u meer informatie omtrent Office365, dan adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen met onze verkoopservice via 088-0016404.