Support

Onze servicedesk bestaat uit doorgewinterde medewerkers, die altijd voor u klaar staan. We leveren niet alleen uitstekende support, maar denken ook direct met u mee!


Mogelijkheden

Al onze klanten hebben standaard 1A-server support. Dankzij onze actieve monitoring kunnen wij de meeste problemen pro-actief voor u oplossen nog voordat u het zelf merkt.

Zijn er 1A-server-gerelateerde problemen die niet door onze monitoring worden opgemerkt dan helpen we u direct en zonder bijkomende kosten.

1a-server

Desktopsupport is bedoeld om u te ontzorgen op werkplek-niveau. Wij bieden hierbij ondersteuning op afstand bij desktop problemen die niet gerelateerd zijn aan de 1A-server. Hierbij wordt er niet gekeken naar de tijdsduur maar betaald u een vast bedrag per maand per gebruiker.

De voordelen:
- Uw medewerkers kunnen altijd bellen of mailen.
- U heeft vaste kosten per maand.
- Uw vragen worden behandeld naar SLA.

bokxing-it-kantoor-binnen

Als u geen Desktopsupport afneemt kunt u natuurlijk nog steeds bellen met onze servicedesk, hiervoor wordt een bedrag per half uur gerekend.

Bij deze wijze van support is er geen sprake van een SLA. Medewerkers kunnen hiernaast niet altijd afspraken maken voor de kosten. Wij zullen dan ook vragen naar de technisch contactpersoon voor een akkoord op de kosten.

remote-support2

Direct contact?

Bel onze servicedesk op nummer 088-0016400 of laat ons terugbellen.